Derfor er branding med klistermærker in
I en verden, hvor alting efterhånden er udelukkende digitalt, er det forfriskende at se, når nogle steder benytter sig af gode gamle klassiske branding metoder som brug af klistermærker med personligt logo.
Et sådant klistermærke er ikke bare noget fysisk, man kan give kunden med i hånden, men en måde, hvorpå man kan skabe opmærksomhed på flere måder. Vi vil her se på, hvordan klistermærker stadig kan være aktuelle i 2021.
Til kampagnen
Det er helt oplagt, at du husker at sætte fokus på dine særlige kampagner ved at gøre brug af klistermærker. Klistermærker er rent faktisk noget, som man lægger mærke til – og så er det en billig form for markedsføring!
Tænk blot på de mange butikker, hvor der er placeret en hylde med flotte ”postkort” eller klistermærker, som man må tage gratis. Der kan du let gøre opmærksom på en kommende kampagne, så folk ved, de skal holde øje med din butik eller hjemmeside. Og har du en butik, så husk at klistermærker altså ikke kun er noget, som man kan få i små størrelser. Så derfor er det en oplagt mulighed, at du får lavet et stort banner, der kan hænges i dit butiksvindue, så forbipasserende let lan se, der foregår noget.
Men hvordan kan de se det, er forbrugere ikke reklame-blinde? Muligvis til en vis grad, men bruger du gode farver, et fængende slogan og gør dig relevant for din målgruppe, så skal det nok give kunder!
Til gaven
Er der en person, som køber en gave i din butik eller fra din webshop? Så vedlæg da et klistermærke! På den måde kan personen, som modtager gaven let finde vej til din shop, hvis gaven var en succes.
Hvad end det er chokolade, brugskunst eller andet, vil det være let at få modtageren lokket til, hvis gaven har været god. Dermed er der potentielt en nem kunde at få fingrene i.
Men er klistermærker ikke dyre?
Nej, det er de faktisk ikke! Hos Billesbølle kan du let tage en snak med fagmanden, som derpå kan anbefale ud fra dine behov og dit budget. Der er naturligvis forskel på klistermærkes kvalitet, men det behøver ikke at være dyrt, blot fordi du vil gøre en kampagne eller have en streamer hængende.